top of page


מעבדת
התובנות
יחידת מעבדת התובנות מתמקדת בחשיפת תובנות משמעותיות שיכולות לשפר את קבלת ההחלטות האסטרטגיות.
הצוות משתמש במגוון שיטות מחקר, כגון סקרים, קבוצות מיקוד וניתוח נתונים, כדי לקבל הבנה עמוקה של התנהגות לקוחות, מגמות שוק ודינמיקה של התעשייה.
לאחר מכן הם משתמשים בתובנות אלו כדי לפתח המלצות הניתנות ליישום שיעזרו ללקוחות לבלוט בשוק שלהם.
שירותים
מחקר צרכנים
מחקר שוק
ניתוח מתחרים
ניתוח וחיזוי מגמות
bottom of page